Tema: Re: Mokestis už neviešinimą privačių fotografijų
Autorius: obliarka
Data: 2012-02-14 10:57:05
neuzskaitau pliuso, jei nesusitaret del viesinimo pries fotosesija - visos
teises kliento puseje.

kame cia zagnulinimas nesuprantu. Imkim konkretu pavyzdi: nori i savo
tinklapi idet simpleviewer galerija be logo - moki piniga, kazkodel
fotografai nesiskundzia kaip drista softo gamintojai prasyt pinigu uz tai ir
kad tai neetiska...