Tema: Re: Mokestis už neviešinimą privačių fotografijų
Autorius: Caponi
Data: 2012-02-18 20:44:52
Galiu ir klysti, bet man rodos mano snukis (t.y. teise i atvaizda) yra svarbesnis nei pasamdyto fotografo pretenzijos i teise su mano snukio fotografijom daryt ka nori, jei as tam nedaviau sutikimo. Mastant atvirksciai galima dasirist iki tokiu nesamoniu, kad tas pasamdytas fotografas - autorius, remdamasis autoriu teisiu apsaugos istatymu tures suteikti teise (arba sugalvos jos nesuteikt :-)) man demonstruot savo snukio nuotraukas ten kur as noriu ir taip kaip as noriu be jo sutikimo, daryt is ju fotomontazus, prisipiest sau barzda is inpist ta kurini i interneta viesai perziurai - axujet.
Nu bet is kitos puses px, gal nebediskutuokim daugiau, as turiu savo nuomone, bet ji nebutinai turi sutapt su visu aplinkiniu.

--
Caponi
http://www.skelbimai.lt/Caponi