Tema: Re: Mokestis už neviešinimą privačių fotografijų
Autorius: obliarka
Data: 2012-02-14 12:16:29
algoritmas:
1. gautum emailu sutarti suderinimui;
2. koreguodamas istrintum ta punkta, kad galima viesinti; (beje, jis
neskamba "naudoti visur belekur ir belekaip ir parduoti kaip lele")
3. gautum galutine paslaugos kaina;
4. fotkiniesi arba ne.

Problem solved.

o su tokiais issireiskimais kaip "fotografas lektu per borta", tai gal ir
gerai tokio kliento netureti :)