Tema: Re: Mokestis už neviešinimą privačių fotografijų
Autorius: Žvilgsnis
Data: 2012-02-18 13:17:43
> tai va apie ka ir kalbam: reik isigyt teise viesai demonstruot, o ne
> reikalaut pinigu uz neskelbima - imho, didelis skirtumas...

Na, nereik pusakliai visko maut ant vieno kurpalio. Autorius yra fotografas
ir iš jo perkamos teisės, o ne jis perka. Ar tu perki teisę į OFB įdėti
kokią savo sukurtą foto? Ne, bent jau kol tavęs nevaržo kitų teisės. Kai
atsiranda kelių šalių teisės, tai daroma sutartis su sąlygom, kas, kaip, už
kiek. Tarkim, Jei man reikia modelio, be sau reikalingo modelio leidimo
naudoti kaip man reikia aš su juo nė nedirbsiu, už tai ji/jis gaus savo
atlyginimą ir dirbs taip, kaip man reikia. Jei jis užsakovas, tai sutariama,
kiek jam kas kainuos ir kokias teises gaus.

Įsivaizduojat vestuves, kur 50 žmonių ne švenčia, o dirba fotografui? ;)