Tema: Re: Zuva
Autorius: eMJei
Data: 2011-09-28 15:24:25
o tu is kur? Spiningauju as, dabar inikes i zvejyba sukriukemis. Nemune
ties kaunu vanduo zeurei sedes jau ilga laika, tai su didesnemis lydekom
nekas. Sestadieni buvau ikabines nebloga, tai siandien buvo proga lekiau
patikrint tos pacios vietos. Zeuriai daug zveju praeina, autostrados
pramintos...bet toje vietoje per 1 zukle vis susilaukiu 1 rimtesnio
kibimo. Tikejausi ir siandien, deja :(

Atejo trijule sestaideni, vienas istrauke nelegalke, nemaciau kad
paleistu atgal... jei visi taip daro.. baisoka..