Tema: Re: Zuva
Autorius: servisas
Data: 2011-09-27 16:20:17
Xex, prisimenu syki su draugeliu sugavom 19 lydeku per diena, 3 paemiau,
likusias istrenkiau lauk (12 mano buvo, plius dar kibimu kokia ~10). Po to
papaskojau kazkam, kad tiek istraukiau, tas sako "ar dideles?" Hm, galvoju,
geras klausimas, neatkreipiau demesio net, velki viena lydeka, istrauki,
atkabini, meti atgal ir vel sveiti guminuka, kad dar viena kibtu ;) Kai
nebuvo krokodilu, tai nelabai demesio atkreipiau, kokios ten lydekos buvo-
ar po puskili, ar po 1,5.