Tema: Re: Zuva
Autorius: Arvis
Data: 2011-09-27 16:07:33
"priest" <nebutina@rashinet.lt> parašė naujienų pranešime:j5ruef$1kl$1@trimpas.omnitel.net...
> Būsiu nepopuliarus, bet mano supratimu pasakymas " reikia ir žuviai galimybę
> palikt" yra arba melas, arba bandymas atrodyti skaitančių akyse atrodyti
> "geresniu".

Būsi populiarus. Nes dabar "madinga" imti žuvį maišais. Pasirodo, net ir dvasininkų tarpe :)

>Tiesą sakant, absurdiškesnio posakio ( taikomo žvejybai) nesu
> girdėjęs.

Gal dar jaunas tebesi, išgirsi. Ar metuose, bet labai nepakantus kitokiai nuomonei?

> Ko žvejys važiuoja į žvejybą ( atmetus relax-ą, pasibuvimą gamtoj,
> pabendravimą su draugais ir t.t.)? Atsakymas vienas vienintelis- sugauti
> žuvį, pageidautina kuo didesnę.

Asmenybės susidvejinimas? "Pabuvimas gamtoje, vienam ar su draugais, ir t.t. "- čia jau ne atsakymas, ko žvejys važiuoja?

>Dar nemačiau žvejo, kuris važiuotų į žvejybą
> "suteikt žuviai galimybę". Daroma viskas, kad tik "nesuteikt galimybės", tam
> perkami nauji kotai, ritės, stiprūs valai, aštrūs kabliukai ir t.t.

Tai tam yra tinklai ir elektra. Nebėr jokių galimybių. Kur praėjai - viskas tavo.
Bent jau aš nenaudoju storų valų - man smagu įveikti žuvį subtilesniais įrankiais, o tuo pačiu ir "šansas" padidėja.

> P.S. Kažkodėl niekas "nesuteikinėja žuviai galimybės" važiuodamas karpiauti
> ir užsivyniodamas 0.01 mm storio valą, niekas nežvejoja be kabliukų ir pan.
> P.P.S. Manau vienintelis ir realus galimybės suteikimas žuviai- žuvies
> paleidimas atgal, tikintis, kad ji išgyvens, visi kiti būdai- pigus
> "piaras".

Labai madingas komplektas: "pigus piaras".
Labai gražiai čia viską aprašei. Tik ne visiems tinka tos pačios taisyklės. Bet kur.
Gal aš nenormalus žvejys, bet tais atvejais, kai man atitrūksta stambi žuvis, tik pirmas kelias sekundes jaučiu nusivylimą. Po to ramiai žvejoju toliau, nes smagioji dalis - žuvies suviliojimas, kova su ja - jau buvo. Dovanoti pagautai žuviai gyvybę ją paleidžiant , mano manymu normalu, tačiau jaustis Dievu tai darant - ne mano stilius. Jau nekalbant apie tai, kad, kaip minėjau, keletas papildomų kablių labai sumažina galimybes paleisti Gyvas mažas lydekaites ar starkiokus.

PS: Pavalgymui labai dažnai pasiimu savo pagautą žuvį.