Tema: Re: Zuva
Autorius: eMJei
Data: 2011-09-27 12:53:17
Ypatingai pritariu tavo PPS: as tiesiog noriu pats nuspresti suteikiu
galimybe zuviai ar ne, bet po to kai ja istrauksiu i kranta. Esamu
momentu mane veda is proto atsipurtimai ir ieskau kaip gerint
statistika. Mano spiningas gan minkstas, gal cia gali buti priezastis?
Pakirtimas nesigauna tvirtas? Ir viskas vedasi kaip godziai ir/ar
patogiai plesrunas griebs masala.