Tema: Re: Zuva
Autorius: Petka
Data: 2011-09-27 13:11:49
Na čia jau medžiotojų etikos klausimai... Kaip ir žvejų.
Tik aš kai einu žvejoti, tai stengiuosi kaip įmanoma sumažinti tą
"galimybę" žuviai nuo manęs pasprukti. Kaip kas tai daro - asmeninis
kiekvieno reikalas ir sugedimo laipsnis. Aš, pvz., negaudau plėšrūnų ant
gyvos žuvelės, išskyrus žiemos pradžioj kai pavyksta pastatyt
vėliavėles, upėtakiniuose upeliuose nenaudoju slieko... Kitas gi
nepalieka niekam galimybės išgyventi naudodamas elektrą arba žiemą
semdamas karšių žiemojimo duobes tinklais.
Plati tema diskusijoms. Priest išsakė mano mintį, kad eidamas žuvaut aš
sąmoningai stengiuosi sumažinti žuviai galimybę išgyventi - stengiuosi
ją pagauti. Kaip aš elgsiuos paskui - kitas klausimas.
---
Petka