Tema: Re: Zuva
Autorius: priest
Data: 2011-09-28 10:00:05
Arvi,

nereikia priimt kito žmogaus išsakytos nuomonės taip asmeniškai ir
ironizuoti vos ne kiekvieną sakinį.
Nesu "moralės etalonas", nesivaikau kraštutinumų a la "pagavai paleisk", bet
tikrai nesu ir brakonierius. Laikausi įstatymų, bet ne dėl baimės, o dėl
moralinių įsitikinimų. Nesu šventasis: sugautą žuvį, jeigu ji "legalaus"
dydžio , visada pasiimu ir suvalgau. Žodžiu, esu eilinis žvejys, niekuo nei
geresnis nei blogesnis.

Kiekvienas iš mūsų, važiuodamas žvejybon, svajoja sugaut didelę žuvį.
Mesdami masalą į vandenį, mes nežinome, kokio dydžio žuvis užkibs, todėl
visą žvejybos įrangą ( sveiko proto ribose, o ne bet kokiom priemonėm)
suderiname taip, kad būtų galimybė tą didelę žuvį ištraukt. O pats teigi,
kad eliminuoji vieną iš žvejybos įrangos elementų, kad svajonių žuvis
"turėtų galimybę pabėgti". Atleisk, bet man čia kertasi su logika:noriu
sugaut, bet tuo pat metu darau kažką, kad nesugaučiau.

Jeigu sakytum, kad papildomi kabliai tau nereikalingi, nes jie kabinasi už
valo, trikdo masalo darbą, labiau sužaloja žuvis ( kurias tu nori paleist)
ir pan., viskas būtų suprantama ir aišku, bet pasakymas " suteikia mano
norimai sugauti žuviai galimybę pabėgt" man nesuprantamas ir kvepia
dirbtiniu moralumu.

priest

P.S. Arvi, niekas tavęs nepuola ir niekuo nekaltina, nereikia piktintis,
pulti į asmeniškumus ar ironizuoti. Tu išsakai savo nuomonę, aš savo.
Bandau savo nuomonę pagrįsti argumentais, man atrodo- logiškais. Tu bandyk
pagrįsti savąją. Tik tiek.