Tema: Re: Zuva
Autorius: dzonis
Data: 2011-09-28 11:55:55
Vat ko tikrai niekad nesuprasiu- tai karpininku,kurie tais parsais ezerus
padaro tvartais ir paskui gaudo ta pati parsa metu metus toj pacioje vietoje
,pries tai sumesdami boiliu  uz kelis simtus Lt per kiekviena zvejyba.
Na bet ne visiems duota suprasti :)

"@runAsUser"  wrote in message news:j5un2u$1sm$1@trimpas.omnitel.net...

O anglai cia kazkam didelis rodiklis?
Jei snekam apie plesrunus, tai, besaugodami savo su3,14...tus karpius,
keliose upese ar kanaluose isdubasino elektra lydekas, nutrenktas dideles -
6-10 kg dar ir utilizavo. Ir jei ne neitakingo ir nelabai gausaus
lydekininku klubo protestai, butu ir toliau tokia veikla vykde...