Tema: Re: Zuva
Autorius: servisas
Data: 2011-09-27 15:43:48
Na, gal ir nesusisnekam iki galo. Paprastas pavyzdys- zuvis, kuria nori
paleist atgal atsikabina ir nukrenta nukrenta ant zemes/smelio, akmenu
seklioj vietoj ir nori nesti muila. Siaip butu visai gerai turet savo
statistikoj zuvi, kuri gal vienintele siandie- jei kas paklaustu "ar sugavai
ka siandie", kad butu galima sakyti "sugavau". Todel gali bandyt pult,
uzgriut, isspirt ir panasiai, kad tik ta zuvi "pagaut" bet rizikuojant
suzalot, o gali tiesiog bandyt imt atsargiai, pabegs- tai pabegs, bet
garantuotai sveika.
Del plonu valu- as pvz visada mielai gaudau plonesniu valu, kuris sulygina
mano ir priesininko  (zuvies) jegas. Aisku, gaudyt karpius su 0.01 yra
nesamone, taciau spiningaut su 0.15 tikrai maloniau, nei su 0.25.
Del pijaro- niekam viesai to savo pozurio iki siol nesu sakes, taigi tokia
galimybe atkrenta ;)
Kai zuvis yra nedraugas ir ja nori pagauti visais imanomais ir neimanomais
budais ir irankiai, masalai ir kabliukai yra skirti, kad tik ja pagauti, o
ne zvejybos komfortui, nauju masalu, zvejybos budu ir pan istyrinejimui,
nenuostabu, kad po to tokie vaizdai gaunasi:
http://www.youtube.com/watch?v=Tn1SJc7CEWM
Kazkaip manes tokie dalykai nelabai, atsikabino zuvis, tai atsikabino, gaila
gal kazkiek, bet "reikia ir jai sansa duot".