Tema: Re: Zuva
Autorius: Pi.
Data: 2011-09-27 12:57:07
na is dalies ir as sutinku.. taciau yra teke dalyvaut medzioklej(varovu
buti) ir kai vareme mateme begancius sernus link medziotoju, taciau jie eme
ir apsisuko -liko kvartale.. iseje is misko sakom davai varom dar karta.. ir
medziotojai pasake: zverys gudresni si karta buvo.. tad jie ir liks cia..
bent jau sia medziokle..
taip kad galimybe isgyventi visada yra.. tereikia but gudresniam.. :))
zvejybos atveju taip pat.. trauksi per anksti/pervelai.. nepakirsi,
netinkamai trauksi ir pan.. tad galimybiu aibe:)))