Tema: Re: Zuva
Autorius: priest
Data: 2011-09-28 13:51:14
Pasakysiu sąžiningai- tikrai nežinau ( tiksliau nežinojau), kad anglai taip
žvejoja. Tik man tada kyla klausimas: ar visi  anglų žvejai taip žvejoja?
Jeigu ne visi, o tam tikra grupė, tai nieko visiškai nepasako, nes ir pas
mus yra dalis žvejų, kuri šventai laikosi principo "pagavai- paleisk", bet
tai nereiškia, kad visi lietuvių žvejai taip žvejoja. Antras dalykas: jeigu
be užkarpėlių žvejoja visi anglų žvejai, tai gal jiems taip liepia
įstatymai? Bet jeigu visi anglų žvejai patys savanoriškai renkasi tokį
žvejybos būdą, tai aš asmeniškai jokio paaiškinimo  sau nerandu, kodėl taip
reikėtų daryti, nes man tai panašu į medžioklę, kai žveris specialiai tik
sužeidžiamas ( kad ateity dar kas nors kitas galėtų keletą kartų sužeist) ir
paleidžiamas kankintis. Kame čia moralumas- nesuprantu. Nors jeigu žiūrint į
tokią žvejybą iš sportinio intereso- emocijų ir įdomumo tikrai turėtų būti
daugiau.

priest