Tema: Re: Zuva
Autorius: eMJei
Data: 2011-09-26 14:09:36
man pasirode, kad nuo to vieno kablio lengviau zvitresnes atsikrato.
Istikruju tai atsikrato nuo visko, bet vistiek kai griebia sukre, pvz,
ir isminga 2 trishakio kabliai, tai jau atsikratyt gerokai sudetingiau.
Yra forumuose diskutuota, ypatingai lenkai didelems lydeoms naudoja
ivariausias kabliu sistemas gumoms.. jei uztektu to vienintelio, gi
niekas nedarytu. Tik bandau  rinktis praktines informacijos, verta
neverta ir pan.