Tema: Re: Zuva
Autorius: priest
Data: 2011-09-27 10:36:47
Būsiu nepopuliarus, bet mano supratimu pasakymas " reikia ir žuviai galimybę
palikt" yra arba melas, arba bandymas atrodyti skaitančių akyse atrodyti
"geresniu". Tiesą sakant, absurdiškesnio posakio ( taikomo žvejybai) nesu
girdėjęs.
Ko žvejys važiuoja į žvejybą ( atmetus relax-ą, pasibuvimą gamtoj,
pabendravimą su draugais ir t.t.)? Atsakymas vienas vienintelis- sugauti
žuvį, pageidautina kuo didesnę. Dar nemačiau žvejo, kuris važiuotų į žvejybą
"suteikt žuviai galimybę". Daroma viskas, kad tik "nesuteikt galimybės", tam
perkami nauji kotai, ritės, stiprūs valai, aštrūs kabliukai ir t.t. Todėl
teiginys "suteikt galimybę" tiesiogiai prieštarauja pačiai žvejybos logikai
ir tikslui: sugauti žuvį. Išvada, mano supratimu viena: arba žvejoji ir
stengiesi sugauti žuvį, arba nežvejoji ir taip realiai ( o ne veidmainiškai)
suteiki žuviai galimybę.

priest

P.S. Kažkodėl niekas "nesuteikinėja žuviai galimybės" važiuodamas karpiauti
ir užsivyniodamas 0.01 mm storio valą, niekas nežvejoja be kabliukų ir pan.
P.P.S. Manau vienintelis ir realus galimybės suteikimas žuviai- žuvies
paleidimas atgal, tikintis, kad ji išgyvens, visi kiti būdai- pigus
"piaras".