Tema: Re: laidu elektrinis laukas
Autorius: azartas
Data: 2011-06-07 19:38:37
vanduo fygnia, aš atsimenu kažkada knygą skaičiau, kad šlapimą gerti yr
labai sveika. Daskaičiau iki tos vietos, kur motina Terezė pasirodo jau 10
metų nieko nevalgo, gyva šventa dvasia tskant ir nusprendžiau, kad esu per
menkas ir per silpnos valios, kad tokius žygdarbius daryčiau... Tad geriu
tik vandenį... ir alų :)