Tema: Re: laidu elektrinis laukas
Autorius: Bone Daddy
Data: 2011-06-03 22:02:50
"veikėjo varža" yra absurdiškas terminas.
  Išmatuot galima tik odos varžą.
  Nebent ommetro elektrodus įkištum vieną i šikną, kitą i burną. Bet ir tokiu atveju rezultatas priklausytų nuo elektrodo paviršiaus ploto.
Tikslau būtų jeigu juos tiesiog įsmegtum kur nors tarp jaknų.

P.S. Jeigu nori, kad tavo "varža" būtų mažesnė, sudrėkink rankas, pamirkyk sūriame tirpale. matuok toj vietoj kur nėra mozolių. stipriau spausk elektrodus.