Tema: Re: laidu elektrinis laukas
Autorius: AMB
Data: 2011-06-06 12:16:45
koki milijona baksu, jeigu tai jau buvo zinoma pries 8000 metu ? :)
tai sakau,. man parode zmogus visus kabelius ant gatves, ant mano sklypo
(per mano sklypa ju daug priraizgyta), sulyginau su topo nuotrauka viskas
atitinka, jis nemates buvo topo nuotraukos.  man paciam pasipraktikavus
dabar irgi rodo. gatveje kai einu pats matau kad rodo visur vamzdzius gerai
pagal namu ivadus matosi . tik  nezinau kaip atskirti ar ten vanduo ar
kabelis ar dar kas..