Tema: Re: laidu elektrinis laukas
Autorius: AMB
Data: 2011-06-06 13:08:41
atsirado blt intelektualas :D jis joks sarlatanas, dirba firmoje kuri
vedzioja vandenis ir kanalizacijas ir kasa ne su rankomis jis. ir jam niekas
nemoka uz toki darba. man reikia atvesti kanalizacija i mano sklypa, mano
sklype yra daug kabeliu, as jam sakau cia pasikviesiu zmogu su laidu
detektoriyumi, sako tai as prabegsiu su elektrodais ir matysiu kur kabeliai.
tai ir mate. tai ka blt jis man pisa prota? ir atitinka pagal topo viskas.
ir pinigu uz tai neprase nei cento. o tu jeigu netiki tai cia tavo beda, as
iergi netikejau kol nepamaciau.