Tema: Re: laidu elektrinis laukas
Autorius: rembo
Data: 2011-06-06 12:34:59
Prieš 8000 metų žmonės tikėjo, kad žemė ant 4 dramblų laikosi, tai tavo
manymu tai irgi tiesa?
O, kad tau kažką rodo virgulės, tai tiesiog viskas atvirkščiai vyksta,
pirmiamu pamatai įvadus į namą arba tiesiog žinai, kad ten vamzdžiai yra,
tai po to rankos NESĄMONINGAI pakreipia virgules reikiamu momentu tau to
nejaučiant.