Tema: Re: laidu elektrinis laukas
Autorius: AMB
Data: 2011-06-06 09:25:14
mane stebina kaikuriu zmoniu poziuris. kaip tu gali teigti, kad neparodo
vandens, jeigu as biski pasipraktikaves jau surandu kur vandens vamzdis po
zeme? sitas dalykas naudojamas jau 8000 metu, sakai siaip is neturejimo ka
veikti iesko? ir dabar dauguma sulinius  kasant taip iesko vandens gyslu.
kabelius tai isvis super parodo, oro linijas irgi rodo labai tiksliai. man
tik butu toks klausimas: kaip atskirti kur vanduo ar elektra ar dar kas? bet
kiek zinau vandeniui reikia mediniu virguliu, tada lyg elektra nereaguoja.