Tema: Re: laidu elektrinis laukas
Autorius: Darius-B
Data: 2011-06-05 20:58:16
Man kai pirma karta parode irgi galvojau, kad cia tas pats kaip ir nakti
pionieriu stovykloje dvasias su lekste kviesti ir joms klausimus
uzdavineti...
O siap tai labai praktiskas dalykas. Pvz. reikejo statybinio vandens,
susiradau kolukio laiku drenazo surinkeja +-20cm tikslumu.

"siGis"  wrote in message news:ise55k$euq$1@trimpas.omnitel.net...

Kazkada zaidziau su tais dratgaliais. Priejau isvados kad chernia visa tai.
Gal kam ir veikia, nu gal net kai kam pakankamai uztikrintai pavyksta
nustatyti vanduo tai, kabelis, vamzdis ar dujos. Man gavosi visiska chernia.
T.y. sukiojosi tos dratos, bet viena karta vienaip, kita kitaip - nesuprasi.
Paskui meginau suprasti fizika, o ji kaip zinai ne mistika ir gana paprasta.

Gali pameginti taip.
Suspaudimas. Paimk i rankas pora nestoru vamzdeliu. I juos istatyk
dratgalius ir ziurek kas gausis. Taip pasalinsi skirtingo suspaudimo ir
trinties salygas. Jautruma gali padidinti dratas itaises ant guoliuku ar
pakabines jas adatiniu budu.
Po to tiesiog stovedamas vietoje ypatingai atkreipk demesi i rankose
laikomos dratos asies vertikaluma, sulenkimo kampas aisku turi buti kuo
tiksliau status.  Pamegink pakraipyti riesus i sonus, pirekin ir atgal.
'Stebuklas' - dratos sukiojasi. Pamegink atsakyti sau i klausima, ar tada
kai jos pasisuka reiskia, kad po tavimi atsiranda kabelis, o kai grizta
atgal jis vel dingsta.
Dar gali paeksperimentuoti su skirtingomis medziagomis, nemetalais.
Po to greiciausiai pastebesi kad praradai sita 'stebuklinga' gebejima.

Nesakau kategoriskai, kad to negali buti, bet aisku - tai susije ne su
dratomis, o su zmogumi ir jo jautrumu kazkokioms  iki siol mistiskoms gamtos
savybemis.