Tema: Re: laidu elektrinis laukas
Autorius: AMB
Data: 2011-06-06 14:39:15
jis dirba firmoje kurioje dirba apie 415 zmoniu. kiti kasa su eskavatoriumi,
jis ten sujungia vamzdzius ir panasiai. jam niekas nemoka uz virgules :D bet
jis turi nemazai patirties, nes jam kaip hobis yra, jis pries kasant paziuri
su virgulemis ir jam idomu ar pasiteisins.  mano sklypo plano tai jis tikrai
neturejo, jeigu butu turejes, butu kaiptik is to pliusas jam buves . be to
jis ir nesieke pries mane pasirodyti , ar pasigirti, as tik kai  pamaciau
buvau apakes. jis butu vienas pasiziurejes, kai manes nebus, sako as veliau
pasiziuresiu, tai as tada susidomejau sakau noriu pamatyti kaip tu ten
ziuri. ir kaip minejau apie sito nustatymo atlygi nera net kalbos.
beje vakar kalbejau su vienu giminaiciu kuris kasa sulinius. sakau tu moki
nustatyti vandens gysla su virgulemis? sako jo, tai galetum ir tu, ar bet
kas kitas, bet sako niekada nera 100proc, nes yra buve atvejis kazkam, kai
kase ir rado dideli akmeni. ir jis papasakojo, kaip kazkas samde ten kazka
nustayti kur ta gysla, tai po to pakviete ji iskasti sulini , tai jis
paziurejo ir parode butent ta pacia vieta.