Tema: Re: laidu elektrinis laukas
Autorius: AMB
Data: 2011-06-04 22:07:58
Nu va , siandien pasidariau tuos virbalus :) Tam reikalui panadojau ydyp
3x2.5 kabeli. nuzievinau gysla ir atsikirpes sulenkiau galus. Nu ka galiu
pasakyti - biski praktikos, ir siaip jau skaitau gan neblogai ismokau :)
nustatau kur eina kabeliai, kanalizacija, kur vandentiekis. del vandens
gyslu neesu tikras, bet ant tilto pabandziau (po apacia upe) tai rodo
virbalai i sonus, kaip ir kabeli. dar nemazai kas is pazistamu pabande, tai
is visu zmoniu vienam visiskai nieko nerode, bande daug kartu ir ne velnio,
kitiems rode.