Tema: Re: laidu elektrinis laukas
Autorius: Laimis
Data: 2011-06-06 12:56:49
AMB rašė:
> koki milijona baksu, jeigu tai jau buvo zinoma pries 8000 metu ? :)
> tai sakau,. man parode zmogus visus kabelius ant gatves, ant mano sklypo
> (per mano sklypa ju daug priraizgyta), sulyginau su topo nuotrauka viskas
> atitinka, jis nemates buvo topo nuotraukos.  man paciam pasipraktikavus
> dabar irgi rodo. gatveje kai einu pats matau kad rodo visur vamzdzius gerai
> pagal namu ivadus matosi . tik  nezinau kaip atskirti ar ten vanduo ar
> kabelis ar dar kas..

Buvo jau tokių vaikščiotojų. Šimtais. Geriausi iš geriausių, tiriant
moksliniais metodais (kaip minimum double-blind) neparodydavo anei kiek
pozityvesnių rezultatų (kas jau paliudytų kažkokį gebėjimą, tendenciją),
nei tikimybė atspėti bedant pirštu (atsitiktinumas). Susimąstyk...
Ar tau sunku suvokti, kad tu vaikštai žinodamas ar numanydamas kur yra
kabeliai ir vamzdžiai, įvadai. Tai ir gaunasi...
Dar vienas įmanomas paaiškinimas į tokį galimą ekstrasensorinį polinkį
(kurio aš visiškai nenurašyčiau) yra ideomotorika. T.y. nesąmoningas
reagavimas į potencialius sensorinius dirgiklius ar pasąmonę: per
tūkstantmečius patirties galėjo išsivystyti gebėjimas atpažinti labiau
tikėtinas vandens vietas, gali būti neįsisąmonintai jaučiamas magnetinio
lauko pokytis. Tik kaip jau minėjau, gausūs šarlatanų, geriausių iš
geriausių virgulininkų objektyvūs testai, neparodo geresnių/patikimesnių
rezultatų, nei atsitiktinumas...