Tema: Re: duju katilas ir automatika
Autorius: dpi
Data: 2013-09-22 20:52:48
Toks nelabai vilioja. Pirmiausia brangus. Valdymas sudetingesnis nei laidu.
Tiesa, jei gerai veiktu jo vidinis kontroleris, tai gal nereiketu isorinio
valdymo. Bet as visai linkes pasizaisti ir pasidaryti pagal poreikius.
Pats atstovauji ar tik siaip turi? Kompanija, kaip matau Kaune. Man Vln
reiktu. Kur KaroliS nurode, man tokie patiktu, jei tik tinka. Radiatorius
Kermi, sriegis panasu 30mm. Voztuvo stokas vaiksto gal 3mm.. gal pakaktu ir
maziau.
Panasius buvau mates ir Celsis puslapyje, bet gyvai konsultantas nesugebejo
man pasiulyti. Reikes gal kokioje Vilproje pasiteirauti prie progos.