Tema: Re: duju katilas ir automatika
Autorius: Night
Data: 2013-09-19 09:36:44
Nu naxuj tie patalpu davikliai, kad katilui pistu smegenis? T.y. ka tu
pasieksi su tais davikliais patalpos - jei komforto nepadauges, jei
ekonomijos? O "deda visi" nes tai komercija, kaip ir as savo laiku
pasidariau pirmam grindi, antram radiatorius - kodel? ogi todel, "kad
visi taip daro". O dabar sedziu ir krapstau galva, kodel nepasidariau
sildomu grindu visam name....