Tema: Re: duju katilas ir automatika
Autorius: CodeC
Data: 2013-09-18 22:49:52
On 2013.09.18 21:45, va wrote:
> Galvoji, kad kazkokie davikliai-pulteliai savo darba atliks geriau uz
> elementarias termogalvas? Deja, tai tik pinigu svaistymas..

na nezinau, idomi ir tokia nuomone, aisku. termostatine galva
temperatura matuoja praktiskai salia radiatoriaus, nzn kiek tai tiksliai
atspindi realia temperatura patalpoj, toliau nuo radiatoriaus.
as kazkaip galvoju, kad reguliavimas termostatine galva daugiau toks
santykinis - prisukta, arba atsukta daugiau/maziau. ar gaunasi palaikyt
daug maz tikslia patalpos temperatura?
kitas klausimas - jei daviklis vienas, ir jis pvz svetaineje, kur yra
krosnele. krosnele ypac noresis pasikurt kaip tik tada, kai bus salta
lauke. tai pakurus, svetainej bus staigiai +25, ir katilas issijungs.
kadangi i kitus kambarius ir vonia jokiu ortakiu nebus, tai jie liks
salti... tada montuot davikli kazkur kitur, ne svetaineje? vistiek
gaunasi, kad nera vienos optimalios vietos. individualus patalpu
davikliai man kolkas atrodo geriausias variantas.

> Bet jei labai norisi kazkokio ypatingai automatisko individualaus
> reguliavimo, ant radiatoriu sumontuok pvz. ne paprastus, o elektroninius
> programuojamus termostatus.

vistiek jis su katilu niekaip nekomunikuos. katilas isijungs/issijungs
pagal viena kazkur esanti davikli.