Tema: Re: duju katilas ir automatika
Autorius: va
Data: 2013-09-18 23:36:05
"CodeC" <c@c.c> wrote in message news:l1d050$a0p$1@trimpas.omnitel.net...

> [...]
> santykinis - prisukta, arba atsukta daugiau/maziau. ar gaunasi palaikyt
> daug maz tikslia patalpos temperatura?
> kitas klausimas - jei daviklis vienas, ir jis pvz svetaineje, kur yra
> krosnele. krosnele ypac noresis pasikurt kaip tik tada, kai bus salta
> lauke. tai pakurus, svetainej bus staigiai +25, ir katilas issijungs.
> kadangi i kitus kambarius ir vonia jokiu ortakiu nebus, tai jie liks
> salti... tada montuot davikli kazkur kitur, ne svetaineje? vistiek
> gaunasi, kad nera vienos optimalios vietos. individualus patalpu davikliai

Jeigu pas tamsta radiatoriai normalaus aukscio ir aklinai neapkalti kokiom
nors lentom, teisinga termostatine galva veikia netgi labai tiksliai.
Elektroniniu termostatiniu galvu privalumas vs mechanines tas, kad gali
uzduoti skirtingas patalpos temperaturas tam tikrais laiko intervalais + yra
variantu su "atviro lango" jutikliais, kuriu pagalba galva visai uzdaro
radiatoriu, praverus pvz. virs jo esanti langa kambario vedinimo metu.
Variantas tik su vienu patalpos termostatu svetaineje ir krosnele dirbs
taip, kaip parasei, t.y. sildymas kitose patalpose bus nekontroliuojamas.

> vistiek jis su katilu niekaip nekomunikuos. katilas isijungs/issijungs
> pagal viena kazkur esanti davikli.

PAPRASTAS katilas visu pirma dirba pagal savo nuosavo temperaturos
reguliatoriaus nustatyta temperatura, t.y. silumnesio temperatura.
Komunikuoti su visu patalpu radiatoriu termostatais ir zinoti kiekvieno
kambario silumos poreikio jam nera jokio reikalo, o ir noredamas, tu katilo
to neismokysi :)