Tema: Re: duju katilas ir automatika
Autorius: DasI
Data: 2013-09-18 23:16:57
On Wed, 18 Sep 2013 21:35:38 +0300, CodeC wrote:
Nu pas mani kazkas panashaus tik tiek kad yra dar ir grindu shildomu
atskiras konturas.
Ant kolektoriu staciau termopavaras tiek grindiniam tiek ir radiatoriniam,
o i kambarius dejau Devireg 550.
Kolektorius Giacomini tai ir termopavaras emiau tos pacios firmos. Duju
katilas reguliuojasi savo chodu pagal lauka. Labai norint galima
sukomutuoti per reliu logika, kad uzhsidarius visiems konturams atjungtu
ir cirkuliacija, bet del shito nesukau galvos nes ant grindu konturo Wilo
Stratos Pico automatishkai reguliojasi, o radiatorius varineja vidinis
katilo siurblis, kuris irgi ECM'inis - elektros daug neprisuka.
Devireg 550 rinkausi del man priimtino dizaino, ir del to, kad telpa i
rozetes. Be to jie jungiasi kartu i bendra tinkla ir tada laikas/taimeris
valdomas ish vieno, nu ir dar norui esant galima jungti prie kompo.