Tema: Re: duju katilas ir automatika
Autorius: Darius-B
Data: 2013-09-18 22:08:32
Nepamenu pas tave 80m2 ar 800m2.
Jeigu 80m2, tai ir jokiu termo galvu nereikia. Sistema yra inertiska ir
anksciau ar veliau uzknis tas reguliavimas su pulteliu ar su termo galvom.
Pats pagalvok visur bus nustatyta 22 o kazkur bus 24 ir del tu dvieju
laipsniu kokiuose 12m2 deginsi dujas? O jeigu ten paprasciausiai langas
specialiai atidarytas vedinimui?

"va"  wrote in message news:l1csbv$82p$1@trimpas.omnitel.net...

Galvoji, kad kazkokie davikliai-pulteliai savo darba atliks geriau uz
elementarias termogalvas? Deja, tai tik pinigu svaistymas..
Bet jei labai norisi kazkokio ypatingai automatisko individualaus
reguliavimo, ant radiatoriu sumontuok pvz. ne paprastus, o elektroninius
programuojamus termostatus.