Tema: Re: duju katilas ir automatika
Autorius: Night
Data: 2013-09-19 09:49:57
Ziurek, jei be lauko daviklio - paduodamo termofikato temperatura pats
reguliuoti turesi. Tik anksciau patys paprasciausi katilai nemokedavo su
lauko davikliu dirbti, gal dabar jau kas pasikeite ir tai tapo default.

O su santechnika man toks ispudis kad is viso yra spraga - vienintelis
protingas folrumas su protingais zmonemis yra jonis.eu, kadangi ten
issakomos mintys paremtos pavyzdiais is gyvenimo, o ne niufsu troliu
svaigimai. Pats turiu kombinuota sistema - DK+KKK, kai reikejo statyti
malkini peciu, deti el. pavaras, daviklius, kontroleri, akumuliacine
talpa - viska dariau pats, santechnikas tik gelezis sujunge, ir tai visi
ziurejo, kaip i kosmonauta del sistemos "sudetingumo".