Tema: Re: duju katilas ir automatika
Autorius: dpi
Data: 2013-09-19 21:32:25
Prie to pacio, gal kas zino ar yra LT pirkti elektroniskai valdomu galvu ant
radiatoriu vietoje iprastu (dabar danfos mechanines). Kad butu tiesiog su
laidu valdymui.
Irgi norejau pastatyti savo valdikliuka. Bet taip ir neradau internete tokio
dalyko, ziemos pabaigoje buvau nuvaziaves i Celsis, nes pas ju saite kazkas
panasaus yra, bet pakraipe galva, kazka "lyg buna bet neturim". Kadangi
ziema baigesi tai ir apsiejau.
Irgi labai uzknisa reguliuoti rankiniu budu. Sildymas su individualia
apskaita, butas pietu puseje labai siltas. Per diena prikaista, atidarai
pravedinti, radiatorius sniokscia. Ryte irgi stengiuosi prisukti, nes per
diena prikaista nuo saules. Jeigu uzsuki kai atidarytas langas, uzdarius
langa, termostatas susyla iki kambario temp (22-26C) taip uzsispaudzia
spyruokle kad uzsiverzia, o kartais ir persoka viduje kad pradeda vel
kaitinti.