Tema: Re: duju katilas ir automatika
Autorius: KaroliS
Data: 2013-09-19 16:03:16
jei tik ta termo galva atspetu kada man reikes pakelt temperatura vonioj
butu ledas :) dabar gi as pats nezinau kada reiks , kai prisireikia atsuku
galva kol susiruosiu smutkes vonia prisilus, jei butu poreikis ta daryt
daugiau negu vienoj patalpoj , gal ir butu patogu, o del tiek as nelinkes
statyt gana brangios automatikos, betkurio atveju klausimas buvo labiau del
sildomu grindu ir radiatoriaus reguliavimo galimybiu bei poreikio reguliuoti