Tema: Re: duju katilas ir automatika
Autorius: DasI
Data: 2013-09-19 20:54:59
On Thu, 19 Sep 2013 09:49:56 +0300, Night wrote:

> O su santechnika man toks ispudis kad is viso yra spraga - vienintelis
> protingas folrumas su protingais zmonemis yra jonis.eu, kadangi ten
> issakomos mintys paremtos pavyzdiais is gyvenimo, o ne niufsu troliu
> svaigimai. Pats turiu kombinuota sistema - DK+KKK, kai reikejo statyti
> malkini peciu, deti el. pavaras, daviklius, kontroleri, akumuliacine
> talpa - viska dariau pats, santechnikas tik gelezis sujunge, ir tai visi
> ziurejo, kaip i kosmonauta del sistemos "sudetingumo".
Kaip minejau kitam poste, turiu pats tokia sistema ant DK(radiatorai
+grindys) + SSOO, pasiteisino 100%, kad susitaupo - faktas, kiek tiksliai
nepasakysiu. Kadangi kombinuoju su SSOO, kurie irgi ant taimeriu sedi, tai
labai darniai viskas veikia. Kad patogu - tas manau akivaizdu, o kur dar
vidinis pasitenkinimas, kai viskas veikia :)