Tema: Re: duju katilas ir automatika
Autorius: bzik
Data: 2013-09-19 13:38:02
paleidus šildymą reikia kelių valandų, kad pasijaustų. Po to viskas
reguliuojasi pakankamai sklandžiai, tuo labiau, kad nėra drastiškų t šuolių.
Reguliuoju katilą (termofikato t) ir t pamaišymą grindų mazge. Per sezoną
pakanka kelis kartus pasukiot porą rankenėlių. Katilas dirba pagal
programuojamą laiką.

"GunGame"  wrote in message news:l1ejjh$2rb$1@trimpas.omnitel.net...

O nepasidarei sildomu grindu visame name todel kad kai nakti karsta arba
salta - pareguliavai radiatoriu ir po valandos jau turi kambaryje norima
temperatura. Su grindiniu sildymu norima temperatura kambaryje turesi tik
kitai nakciai ... nezinia ar jau tada to reikes ...