Tema: Re: duju katilas ir automatika
Autorius: CodeC
Data: 2013-09-18 22:55:38
On 2013.09.18 22:08, Darius-B wrote:
> Nepamenu pas tave 80m2 ar 800m2.
> Jeigu 80m2, tai ir jokiu termo galvu nereikia. Sistema yra inertiska ir
> anksciau ar veliau uzknis tas reguliavimas su pulteliu ar su termo

kad su termo galvom uzknis reguliavimas tai pilnai tikiu, nes ta reiks
daryt po kiekvieno zymesnio lauko temperaturos pokycio ar krosneles
pakurimo. tam ir noriu det automatika, kad dirbtu ji, o ne as.

> galvom. Pats pagalvok visur bus nustatyta 22 o kazkur bus 24 ir del tu
> dvieju laipsniu kokiuose 12m2 deginsi dujas? O jeigu ten paprasciausiai
> langas specialiai atidarytas vedinimui?

konkretus pageidavimai tokie:

svetaine +24.
vonia +26.
miegamieji +18.

ir man tai yra gan svarbu. t.y. jei sumerkus papildomus kelis klt galima
ta pasiekti, tai tikrai noreciau pasidaryt. kaip gaunasi realiai is
praktikos kolkas nera atsiliepimu.
kas del vedinimo, tai kazkur buvau uzmates, kad automatiskai jis
atpazystamas - daviklis 'pagauna' staigu temperaturos kritima ir kazkoki
nustatyta laiko tarpa i ji nereaguoja ar kazkaip panasiai.

zodziu visur raso, kad ta automatika kaip tik padeda taupyt dujas, nes
katilas junginejamas kur kas protingiau.