Tema: Re: katilas "zvake"
Autorius: siGis
Data: 2010-12-23 19:54:53
> [...]
> kai griztamas viusuomet bus saltas, kai katila jungsiu tiesiai prie
> sistemos - paduodama i virsu, o gryztama i apacia.  Tada gryztamas tikrai
> bus saltas, o paduodamas karstas, per katila tekes letai.  Degimo aukstyje
> ir virs jo - temperatura tada bus auksta, o zemiau degimo vietos - buz
> zema. Tai tokiu atveju ar susidarys kondensatas - va sitas mane domina.
> t.y. Pajungus stropuva vietoj seno KČM "Kaunas" be jokiu papildomu
> islaidu - du vamnzdziai ir kaminas - vsio.  Gal tai jungt buka - nezinau,
> o gal yra koks bukis taip pajunges ir pasidalintu patirtim.

Jomajo :)
Tas bukas ir esu as. Taigi apie savaimine cirkuliacija ir kalbu visa ta
laika :)
Gal ne visas mano zinutes perskaitei. Pas mane  Stropuva S20 pazeminta.
Trecias sezonas. Tai reiskia siek tiek senesnis modelis. Prijungtas F32
vamzdziu. Naujasni modeliai atrodo jungiasi plonesniais vamzdziais. Vien del
to peciuje gausis aukstesne t.  Taip pat yra imontuotas ir ketursakis
voztuvas su siurbliuku. Taip kad isbandyti visi imanomi rezimai. Siuo metu
apsistojau ties taupiausiu kuro sanaudu prasme. T.y. savaimine cirkuliacija
!!!
Daugiau nebekartosiu.  :)

>Nes kaip supratau - stropuva yra "dedes vasios darbas" t.y. nekokybiskas ir
>neisdirbtas

Su tuo sutinku. Padarytas tikrai grubiai. Pats ir nebudamas saltkalviu
tikrai geriau buciau pasidres.