Tema: Re: katilas "zvake"
Autorius: siGis
Data: 2010-12-23 13:42:22

"Darius Styra" <DariusStyra@gmail.com> wrote in message
news:iev1r0$8jo$1@trimpas.omnitel.net...
> Kondensatas - OK - kaupsis apacioje, pelenuose, o del susidarymo -
> papriestarausiu ar jis susidarys, kai toj vietoj kur susidarytu bus
> karstoos sienos 60-80C.  Tai kad jei nesusidaro - jam nera reikalo
> kauptis.

Na panasu kad ir tu galutinai susipainiojai :)
Apie susidarymo vietas kaip tik ir sakiau kad jas gerai aprasei ankstesneje
savo zinuteje. Taip kad priestaraudamas man priestarauji savo pries pusdieni
pateiktiems teiginiams.
Kad kondensatas nesusidarys jeigu sieneles bus 60-80C yra visuotinai zinomas
teiginis. Visu peciu instrukcijose apie tai rasoma, o ir sitoje diskusijoje
tai buvo pamineta daug kartu. As tik pateikiau pavyzdi kad kondensatas gali
nesusidaryti ir esant daug zemesnei t ir tuom palaikiau tavo teigini apie i
grindis paduodama temperatura.

> Na - jei is patirties niekas nezino - tai gal kas turit ir mokat dirbt
> kokiu

Kaip tau pavyko nesuprasti to kad tai karasiau simtu proc. rasiau is
patirties kartu megindamas paprastai paaiskinti to kas vyksta fizika.

> Ansys ar Comsom multiphysics ir galetu pamodeliuot - kokios temperaturos
> sieneles ir kuriuoj vietoj ta temperatura...

Modeliavimas tikrai neparodys daugiau nei tikrove. Daugeliu atveju tuscias
laiko gaisimas.