Tema: Re: katilas "zvake"
Autorius: Darius Styra
Data: 2010-12-22 11:36:26
   Taip, tikrai taip: kai dirba optimalia temperatura - dar katilas ir
nesurudys nuo kondensato, kondensatas nevarves, ir maziu maziau valyt
reikes.
   Bet kam jungti prie kieto kuro, kuris paduoda vandeni 70-80C grindini
sildyma, jei tokia temperatura tiktu tiesiai i radiatoriu?  Ju su padangom
per belezinkelio begius nevaziuoji, o su traukinio metaliniai ratais per
asfalta ire nevaziuoji.
   Grindiniam: siurblys ir kondensacinis.  Kietam kurui - radiatoriai.
   Prasom atkalbet mane nuo Stropuvos S20U i blogai apsiltinto namo dali su
135 sildomais kvardartais ir radiatorine samatioko sistema, kur dabar
kondensacinis dujini varineja vandeni per sistema ir viskas veikia puikiai.
Manau kad sutaupysiu dvigubai su tuom katil, o ir siaip ydomu.

Styra