Tema: Re: katilas "zvake"
Autorius: AMB
Data: 2010-12-19 23:58:25
tai px ka ten raso. ten negali niekaip buti toks aukstas naudingumo
koeficientas. be to tokie katilai dirba zemoje temperaturoje , daznai name
truksta silumos (jeigu ne grindinis sildymas) ir turetu kamina greit
uzkisti. bet skaitant atsiliepimus tikrai keista, kad daug zmoniu jais labai
patenkinti.