Tema: Re: katilas "zvake"
Autorius: siGis
Data: 2010-12-20 12:10:44
Buitinis peciukas tai ne siaubingai inertiska atomine elektrine kuriai
reikalinga Kaisiadoriu HAE. Peciuko degima gali reguliuoti kaip tik nori.
Jeigu zinoma jisai nera visas kiauras ir per plysius siurbiantis ora. Be to
jeigu elektros turi buti pagaminama tiksliai tiek kiek tuo metu reikia tai
namo sildyme +/-2 laipsniai nieko nelemia. Kitaip sakant pats namas jau yra
akumuliacine talpa. Del to dabar busiu labai kategoriskas. Namo sildymui
akumuliacine talpa yra visiskas durniu ismyslas. Jinai suteikia siek tiek
kitokiu savybiu sildymo sistemai. Bet sumarum tai yra vienareiksmiskas
minusas. Tikiuosi suprantate kad tai ka pasakiau negalioja kaupiant saules
energijos siluma ir panasiais atvejais.