Tema: Re: katilas "zvake"
Autorius: Darius Styra
Data: 2010-12-22 01:37:29
> Dabar zvake / ne zvake. Visiems katilams rekomenduojama temperatura
> virsyjanti rasos taska tam kad prailginti peciaus tarnavimo laika.
> Kondensatas su degimo produktais sudaro rugsti grauziancia pliena. Ta
> prasme skirtumu nera. Tiek zvake tiek bet kuris kitas katilas vienodai
> sekmingai gali buti naudojamas ir grindims ir radiatoriams.

Aga, man ir nesimiega - knisuos apie Zvake.
Viskas gerbiamojo surasyta teisingaiteisingai ir viskas OK.
BET:
Kam sildyt iki 70, jei i grindis paduosi 30C?  Jei nori basikom po grindis -
dedi medines, kol nepabandziau basikom ant mediniu nesildomu - netikejau kad
toks skirtumas nuo visokiu kitokiu!!!
Kas bus su rasos tasku savaimineje sistemoje?  Su cirkuliaciniu siurbliu -
suprantu per dug pumpuoja- per saltas gryzta ir kondensuojasi, o kas
savaimineje?
Mano manymu - Aremikos "degiklis" zvakei yra geresnis nei Stropuvos, nes
aremikoj ugnis ir karstis arciau katilo sienu.  Bet pasakoja kad stropuvos
degikliai sudega per kelis metus - reikia keist nauju, tai keist reiktu i
Aremestos...

Styra