Tema: Re: katilas "zvake"
Autorius: Vai
Data: 2010-12-19 17:43:01
Pas mane irgi STROPUVA. Patenkintas labai. Svarbiausia kad pajungtu normalus
meistras, jam netinka tradiciniu katilu pajungimai. Pas mane 20kW dega siom
dienom 13-15valandu. Spresk pats. Kaimynui rekomendavau tai patenkintas :)
Kitas kaimynas i suns dienas deda, nuejau paziureti kas ten jam negerai, tai
santechnikas sudo primales ir visiskai neatreguliaves. Dabar jau
patenkintas.
Kitas dalykas zvakes tipo katilai ekonomiskiausiai dirba apie 50% pajegumo
rezimo, ty kreiseriniu rezimu todel tau reikia 40kW galingumo. Turiu
pazystamu kur stovejo 20kW ant 200m2 ploto dege 12h, pasikeite i 40kW dega
24h maziausiai, malku daugiau vienu geru glebiu.