Tema: Re: katilas "zvake"
Autorius: gintasma
Data: 2010-12-20 10:56:27
Davai nereikia 40KW
pas mane 250 kv m., dalis namo per 2 aukstus,m tai pagal kubatura ~330 kv
iprasto aukscio lubom butu, bet vis pagalvoju, kad per galingas 40kw
katilas. jei nera bent -15, labai dusint reikia kad vos vos degtu.
Na, kurenu arba anglim, arba uosinem malkom, tai gal reikes malkas keisti i
maziau kaitrias.

O siaip tai labai ciki katilas. Dedu pliusa.

"Vai" <vai@vai.com> parašė naujienų
pranešime:iel964$ul9$1@trimpas.omnitel.net...