Tema: Re: katilas "zvake"
Autorius: Darius Styra
Data: 2010-12-22 15:19:49
   Siaip 190kv namas - tai priklausomai nuo silumines varzos - ir nuo
rekomenduotoju: nuo 65W/kv iki dvigubai.  Tai tarkim siuo atveju gaunas nuo
15kW iki 24kW.  Pasirinkt galinguma - pagal radiatoriu galinguma - jei jie
sudeti, o radiatoriu galinguma pagal patalpas apsildomas.

   Pas mae sudetu radiatoreiu yra 12kW (70/55C) arba 18kW (90/70C), tai
pagal viska tiktu katilas 20kW.  As ir suku galva apie galinguma 10kW ar
20kW, nes:
      Dabar pagal sunaudojamas dujas - prisiskaiciavau ir neesu tikras ar
teisingai - gaunasi priklausomai nuo isores temperaturos, prie minus ~10
lauke gaunais apie 177kWh/per para, o tai katilas dirba ~7.4kW galingumu.
Dar is "suvartojimo stebejimu" nusipiesiau grafika kaip suvartojimas
priklauso nuo isores-vidaus temperaturu skirtumo - tai gavos prie minus 20
katilas tures dirbti 9.8kW pajegumu, tai kaip ir 10kWh katilo uztenka,
isskyrus kai lauke bus minus 25 - tada jau reiks 11kW.  Taip kad pagal visus
skaiciavimus gfausis, kad 10kW katilu man jo galios pakaks kambariuose
palaikyt 20C temperatura jei lauke nenukris temperatura zemiau minus 21C.  O
lauke esant minus 30 (!?) namai tesusils iki 11C.
   Kiek issiaikinau - per galingas katilas blogai, nes dusinama ugnis,
susidaro dumai, kurie dar ir sproginet megsta.

   Siaip is esmes ta Stropuva - kaip ideja liuks, bet yra neisbaigtas
gaminys: prasta surinkimo kokybe, prastas reguliavimas - tarkim per mazas
reguliavimo diapazonas kurenant anglimis.  Cia kaip su LADA - nusipirkes
turi dar patsai pkonstruot, pasinagrinet, paoptimizuot - toks katilas tinka
tam "tarybiniam", kur "Kad laisvas laikas nebutu laisvas, reikia..."
   Dar manau - del stropuvos - dar reikia palaukt, kol seimoininkas ismoks
gerai gaminti (tarkim virinti, ispjauti dalis is metolo, sandaruma
sutvarkyti, isspresti valymo problemas), o kai supras kad elektronika yra
nebrangi ir stipriai gali pagerinti katilo savybes, bei sukonstruos
elektronika siam katilui - tada viskas bus OK.

   Susisuko visai galva nuo tos zvakes...

   Styra