Tema: Re: katilas "zvake"
Autorius: Darius Styra
Data: 2010-12-22 11:58:37
   Taip, butent taip - as irpaziurejau 500Ltr ir 220kg angliu, taip kad per
menesi 580, jei kurenas 5 dienas.
   O jei katilas S20U - koki as statyciau - telpa 130kg, tada per menesi
gaunasi 316 pinigu.  Bet manau mano sildomam plotui - 135kvadratai jis degs
ilgiau, nes maziau galios reikia.  Bet 316Lt - jau gaunas 2x pigiau nei
dujom kondensaciniu.

Styra