Tema: Re: katilas "zvake"
Autorius: bertas
Data: 2010-12-19 19:48:07
Kas juokingiausia, prieš žvakės tipo katilus labiausiai nusiteikę tie,
kurie katilą kurią bent 2-3 sykius per parą. Turiu aš žvakės tipo (ne
stropuvos). Kai šitas prisibaigs - pirksiu arba granulinį arba ale
stropuvos anglinį. Tas katilas labai gerai tinginiams. Kuriu sykį į parą
- jei šalčiai ne po 20 laipsnių tai dega apie 16-24 valandas. Gal
didesnė problema pavasarį ar rudenį, kai reikia tik vos vos pašildyti -
tada šiek tiek nepatogu apačioj užkurti. O kas liečia pelenus - per
sezoną ištaikyti 4-5 kartus išvalyti katilui - manau problema ne didelė.
Visada būna atlydžio dienų, kai išvis kurti nesinori.
O dėl uždegimo - nesuku galvos. Pas mane cirkuliacinis sukasi iki 30
laipsnių. Tai kol ateina laikas kurti (po kokių 2-3 valandų po
radiatorių atšalimo), katilas praktiškai tik šiltas būna. Dėl žarijų
dugne - nesuku galvos - dar nei karto nuo jų neužsidegė. Mano katile gal
tik su oro padavimo sklende problema yra, bet dabartiniuose mačiau
geriau padaryta. Be to čia jau nuo gamintojo priklauso. Aš asmeniškai
dedu tik didelį +.