Tema: Re: katilas "zvake"
Autorius: siGis
Data: 2010-12-23 00:31:32
>   Tai samatioke ir bus visa esme, kad paduodamas bus gerokai karstesnis, o
> radiatoriai be siurblio bus virsuje karstesni - beveik kaip katilo
> paduodamas, o apacioje salti - kaip ir gryztamas i katila, o per visa
> radiatoriaus auksti ir gausis - kad vidutine jo temperatura tokia, kaip
> reikia +40/+50.  T.y katilo o katilo virsuje tarkim 60-80, o apacoje
> saltas.

+40/+50 tai is peciaus iseinancio vandens t. Kas radiatoriuose man visiskai
nerupi. Svarbu kad patalpoje silta :).

>   Kaip suprantu - kondensatas kaupiasi ten kur dega ir ten kur dumas
> susidaro - tai toje vietoje ir bus sildomas vanduo ir sienos katilo
> karstos, karstos sienos ir virs ugnies - ten ku dumai eina - taip tose
> vietose kur dumas nesikaups kondensatas.  O apacioje - ten kur nedega ir
> kur nera dumo bus ir vanduo saltesnis ir sienos saltos - bet tai nebus
> kondensato ten, nes nebus toj vietoj dumo. - cia as taip galvoju, o kaip
> tikroveje butu - nezinau, uztatai ir noriu gaut info kaip viskas veiktu
> samatioko sistemoj.

Reiketu skirti vietas kur kondensatas susidarys ir kur kaupsis. Ten kur
aprasei jis susidarys o kaupsis nutekejes per sienas katilo apacioje,
pelenuose. Esu tikras kad kaip tik ten ir bus labiausiai grauziamas metalas.
Kaip rasiau dregnu pelenu pas mane nesimato. Arba kondensato nesusidaro tiek
kad nubegtu, arba jo yra tiek mazai kad degimui nusileidus i apacia speja
isdziuti.